onsdag 9 november 2011

så trött

Har varit vaken sen 03:19 inatt igen..borde fan få sova men det går bara inte. Nu har jag istället en fruktansvärd huvudvärk och funderar om den beror på sömnbristen, kaffeintaget eller om jag har en annalkande förgiftning på g. Hur fan ska man veta det då? (före det är för sent)
Fick instruktioner från mamma igår kväll att ringa till rådgivningen och gnälla lite idag men jag vill som inte riktigt..vill kolla läget och inte springa där i onödan (beror ju på ifall det är i onödan eller ej också förstås). Men med farhågorna om havandeskapsförgiftning och annat skit så kanske man borde ringa..sådär för att kolla läget.
Ännu en bortförklaring; jag har inget körkort så jag slipper inte dit eftersom jag varken kan gå eller cykla.

äh fan också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar