tisdag 4 december 2012

oj nej

Hejsan foglossning, jag har inte alls väntat på dig men du kom ändå. redan.
Känns inte så speciellt bra men ska försöka göra det bästa av det, ännu kan jag röras helt normalt bara jag håller ihop knäna och inte gör några spagatförsök ;)
Sovandet är det som gör mest ont ännu, men jag vet ju hur grymt det kan bli i värsta fall.
Vet också att akupunktur borde hjälpa en aning och att de erbjuder gratis akupunktur åt gravida på malmska. Kommer helt säkert att utnyttjas!!

Drömmer så konstig grejer just nu.
Om döden, smärta, sorg, övergivenhet, ensamhet och en oerhört stor oro över framtiden.
Drömmar ja, men de vill inte släppa taget om mitt sinne dagtid heller.
Måste meditera mera.

Vi ska på fysioterapi idag igen, Oliwer och jag.
Har inte varit nåt på en vecka nu eftersom han hade vattkoppor men nu blir det av igen.
Ska försöka få honom att visa sina nya trix ;) klappa händerna lärde han sig häromdan..så söt där han sitter och klappar varje gång han vill ha uppmärksamhet <3

Börjar förövrigt synas ganska bra för ett tränat öga att det simmar någon liten sjöjungfru/herre på mig..
Timo påstår att det bara syns lite men come oooon.. han jämnför med hur jag såg ut i typ v35 med Oliwer..valross kan man väl säga då, haha! nu e de mera putmage juh..män!

ska slösa några euros på att ringa och boka kela-taxi nu..tråkgöra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar