torsdag 13 oktober 2011

fpa i hate you!


Hur förbannad kan man bli? jiiisus ja börjar snart gråta av vad jag e a arg. dom jävlarna! sitter där och ser en i ögonen och lovar dyrt och hederligt att eftersom det är deras fel att jag fortfarande inte har fått mina jävla pengar så bara jag skriver namnet på en ny ansökan där och då (förra fredagen) så ska jag absolut senast på onsdag, 12.10 ha pengarna på kontot. BULLSHIT! inte idag heller finns det några jävla pengar på kontot, endast ett beslut från fpa på min fpainternetsida om att jag äntligen är berättigad till arbetslöshetsersättning men inte något om att jag har fyllt i det där jävla pappret som de satt där och sa jag skulle skriva på så att jag skulle få mina jävla pengar. 
Istället står det att jag inte har fyllt i någon ansökan så jag får lov att göra det igen. på måndag ska jag nu få pengajävlarna. på måndag. HELVETE! gissa vem som sitter här och trycker på Klarna räkningar som redan har förfallit samt en hel jävla drös till med räkningar som otåligt väntar på att betalas. HELVETES HELVETES HELVETE vad jag e förbannad på de ljugande asen nu! 
Sitt för fan inte där och se en i ögonen och lova att man har pengarna en viss dag när de sen inte ens orkar stämpla in pappersfan som de haft en att skriva under. 

I tisdags började iaf mammaledigheten min och med det borde jag inte behöva lämna in några jävla papper (iaf inte lika många som jag gjort de senaste två åren) och pengajävlarna borde komma samma dag varje månad så man vet att man iaf inte hamnar i nån jävla indrivning pga deras förbannade slarveri. 

så: FUCK YOU FPA! I HATE YOU!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar