torsdag 13 oktober 2011

lugn

har försökt lugna ner mig lite.
Var på Cafe Social, somalien kväll med god mat, mycket folk och dans. riktigt trevligt måste jag säga!

Har också suttit och iaktagit Rasmus när han har byggt pussel ikväll. först en smygstart med 5 stycken 20 bitars pussel för att abrupt gå över till 100 bitars pussel. plock, plock, plock, klar! han e hur bra som helst på pussel lilla ungen vår!
Spelade en omgång memory, ABC sa lilla t. Jag och Rasmus vann överlägset över Timo, men de e som det brukar då ;) haha

Lilla knodden sparkar på och lever vildlivet nu igen, alltid på kvällarna. Lite svårt att koncentrera sig på X-files när en härjar som en galning i magen..
ca 36 dagar kvar till bf men det känns som om tiden både rusar iväg och står otroligt stilla på samma gång.


Börjar också vara nervös för hur vi fixar det med sällskap åt Rasmus ifall vi måste åka iväg snabbt. Mitt på dagen e ok för då e han hos dagmamman men om det blir bråttom mit i natten då? vad gör vi då? Min mamma kan ändå inte vara här på momangen, det tar minst 1.5 timme för henne att köra hit..shit..nu blev jag stressad. Vi har min kära vän Jojjsan som har lovat komma ifall hon inte e på jobb..men om hon jobbar då...gaah..nä, nu blev de svårt. 
Måste fundera vem annan jag kan riva i ärmen ifall vi behöver hjälp..bara jag skulle få ur mig den jävla frågan. varför ska det vara så svårt att fråga efter lite hjälp? 

jaja, nu blev det löjligt gnälligt, tjatigt whatever igen.

upp och försöka hitta en bekväm sovställning..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar