onsdag 12 oktober 2011

kaffesällskapsabstinens och trötthet

Jag sover mycket nu, igen. eller gör jag? natt efter natt förflyter utan att jag riktigt hittar sömnen, sen efter att jag har ätit frukost, gått med Rasmus till dagmamman och kastat igång en tvättmaskin går jag upp och sover..sover, sover, sover..stiger upp runt halv tolv och gör lite lunch eftersom Timo kommer hem och äter till tolv..och jag försöker lära mig att äta lunch.

Nu sitter jag här, lyssnar på lars på youtube och känner ångesten komma krypandes. Jag borde sova för annars e jag dödstrött ikväll före klockan blivit sju, men å andra sidan måste jag få mitt dygn tillbakasvängt ännu en gång..och det e fan lika tungt varje gång.
Hoppas väl på någon slags energikick..men den verkar inte riktigt vilja infinna sig..suck..

Vecka 36 påbörjas i morgon, sen e de bara ca 4-5 veckor kvar tills lilla bebben borde se dagsljuset lite klarare..
Vet dock inte hur jag ska uthärda dessa återstående veckor. Det är så ofantligt tungt. Tungt att inte kunna göra någonting, tröttsamt att bara se på när andra gör saker för en som man helst skulle vilja göra själv, tröttsamt att inte ens kunna knyta sina egna jävla skor. För att inte prata om ta upp det man tappar av golvet utan att det känns som om man kvävs..


Och alla andra verkar ha så mycket energi, så mycket att göra och så mycket de hinner och kan göra, varje dag.
Usch nu blev jag ännu mera gnällig också..ursäkta mig.

Men det kunde vara kul med lite kaffesällskap någon regnig dag..jag lovar att bjuda på kanelbullar! heh


urusel video men underbar låt. såheså.

2 kommentarer:

  1. å vikka goda kanelbullar e va tå å! :) fastän he va timo som hadd "baka" dom! :)

    SvaraRadera
  2. men e va ju "mina" ni åt ;) timos va täijde små skrutti..hehe

    SvaraRadera