torsdag 8 september 2011

En ny blog - en till blog.

Eftersom min andra blogg, Min gröna värld, enbart handlar om trädgård och jag inte vill blanda in så mycket annat i den, tänkte jag att jag kanske kunde börja skriva allt annat trams på en annan blog. 
Jaja, svammel rakt igenom. Med en liten insyn i vårt liv med i en tvåspråkig familj med ett busfrö på fyra år vid namn Rasmus och en till liten på kommande inom 
bara 9 veckor - ve och fasa, tiden rusar iväg! ;)


Jag kan inte lova daglig uppdatering, inte heller varje vecka. men jag ska iaf försöka.
Med två små i huset. kampen mot ångesten och bipolär sjukdom som jag har burit med mig så länge, mellan alla maniska stunder och totalt mörka avgrunder kämpar jag med att hitta min väg i livet. Jag är en bra bit påväg redan, börjar inse vem det är jag vill vara och vem jag egentligen är. Försöker lära mig att säga vad jag själv tycker och framför allt vad jag behöver och vad jag inte behöver.
 Sluta acceptera att bli påtrampad och överkörd och istället lära mig att acceptera mig 
själv och se ett värde också i mig...

Anyway - vi börjar här!

Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar