söndag 25 september 2011

sömnlöshet vs foglossning

Jag vet faktist inte vilken av dessa två som är mer irriterande.
Men, äter youghurt, lyssnar på soul captain band och kommer ihåg de finaste minnena från Ilosaarirock för två år sedan, deras keikka var överlägset mest minnesvärd från den festivalen. (nu försöker jag då få bort bilderna av Timo och Emil som nakenbadar och härjar i sjön bredvid scen)



Äh! man borde väl städa.
Skulle jag inte vara preggo skulle jag koka kaffe och gå ut och sitta och röka tills solen går upp.
Nu är jag ju däremot väldigt kulmagig så jag får väl trotsa foglossningen och försöka städa lite, dock lämnar golvet som vanligt eftersom jag inte kan böja mig..yyyhsch!

Äh, vi tar Promoe nu istället..



Edit:
Snart e iaf klockan 06:00 och jag börjar känna av sömnen igen..borde fan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar