tisdag 13 september 2011

köp den


till mig! Tack! 

***

Har varit på kaffe med finaste vännen Jojje till After Eight ikväll.


Skönt att komma ut och träffa någon annan än familjen (och spegelbilden) också.
Däremot börjar det vara svårt att röra på sig nu, jag har blivit tillängnad en grym foglossning som verkligen inte e något jag skulle önska någon. 
Har alltid trott att andra har överdrivit när de pratat om denna eländiga smärta, men tji fick jag! Det är verkligen hemskt! Känns som om någon skulle köra ett  svärd rakt genom mig, från höftben till höftben och speciellt i blygdbenet då förstås. 
Trappor är att glömma, jag kämpar mig fortfarande upp och ner morgon och kväll här hemma men vägrar göra det en enda extra gång. Bilen e ett helvete att stiga ur och överlag så gör varje steg ont så in i helvete. 2 månader till ska detta fortsätta (förhoppningsvis e de över sen), 
snälla rådgivningskvinnan sa snällt idag att det kommer att bli värre framöver och att det tyvärr inte finns så mycket att göra åt det förutom att "tiga och lida" tydligen. 
Uppiggande och trevligt. Tiga och lida..jiihaa :(
MEN sen när man har dendär lilla ungen i famnen glömmer man snabbt allt detta helvete och tänker att de nog var värt all världens smärta, för de e det i slutändan, 
hur djävligt det än känns för tillfället. 
Men foglossning är inget att rekommendera, 
skippa den biten om ni kan blivande mammor ;)


2 kommentarer:

  1. Jag har beställt den av våra "lokala jultidningsförsäljare" (grannbarnen) ;)
    Du får låååna den när jag tittat i den :)

    SvaraRadera
  2. åh! jag måste nog ta och beställa den från adlibris ändå tror jag! kan som inte riktigt hålla mig och begränsa mig till att låna ;) jag vill kladda på den, lusläsa varje sida om och om igen och kunna ta fram den mitt i natten när jag inte kan sova..

    SvaraRadera