söndag 18 september 2011

Som vanligt får man ångra sig och skämmas en gnutta för att man glömde
glasögonen hemma igår - igen.
Timo kom och sa att hon och hon och hon hade nog sett mig men jag hade inte hälsat eller verkat se dem så de gick vidare och tyckte troligen att jag verkade skita i dem.. :/

underbart när jag inte ser folk fast jag står bara några meter ifrån dem.
Alltid samma visa.
Brukar få höra att jag är snofsig som inte ens ids hälsa..sanningen är att jag inte ser folk för jag glömmer att ta med glasögonen. Sen har jag också en tendens att vara alltför blyg så jag ser inte alls på människor i ansiktet, speciellt inte på allmänna platser eftersom min socialfobi ändå håller ett relativt starkt grepp om mig ännu..

Men jag börjar vara lite irriterad på mig själv.. hur svårt är det att ta med glasögonen och kanske ta och titta upp från tårna någon gång också...

jaja..jag lär väl mig..nångång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar